Showing posts with label 財富更新. Show all posts
Showing posts with label 財富更新. Show all posts

Tuesday, March 11, 2025

「現金寶」一個月收益

總結一下,現金寶一個月收益,跟銀行一個月定期分別唔大:

期間:2025-01-21 至 2025-02-20

現金寶:HKD 296.30

銀行:HKD 278.58

現在每天利息一般約 HKD 9.26 - HKD 10.18 


相差約廿蚊,主要應該是銀行的利率問題。但確實,現金寶的好處是可以隨時拿回現金 (T + 1),也不用罸息,不用被長時間鎖住。


現金寶跟銀行定期一樣可以做到複式效果,主要是看利息有多少,現在銀行做 1 至 3 個月定期約 2.9% - 3.2%,但有不同要求,例如要新資金及要達到指定金額,而現金寶則沒有相關要求。


我計劃在 3 月 20 日把現金寶賣出,並再次把整筆現金連利息再次買入現金寶,從而獲取更多的利息。

Monday, January 27, 2025

富途「現金寶」

這個 blog 超過了一年沒有更新,雖然現在應該已很少人看 blog 的了,但也更新一下情況 ☺


個人倉方面,上年因為要去旅行,而且啲 Yen 一直係咁跌,最後原本用來投資的日圓都拿了去玩了 👀


平保保持不變,曾有上過差不多 60 元,當時沒有賣出,因為相信它不只這價錢,現在跌回到 41 左右,比我的買入價還要低,不知是不是它手上持有很多房地產,最近一年國內有很多房地產企業經營有困難,違約不還款、只能苦苦支撐著,及國內房地產價格一直低迷所引致。


最近透過富途換了美金並買了它的「現金寶」,它寫著年利率約有 4.2%,現在港元定期最多只有 3.5%,而且要麼需要大額 (50萬或以上) ,需麼需要匯入新資金才有。雖然銀行也有美元定期做,但銀行的匯率加上手續費,比在富途兌換的不化算,也有很多人會選擇用 IB 做美元定期,但我對 IB 不太熟識,所以便用富途算了。對比定期,「現金寶」的賣點是每天都有息收及可以隨時賣出取回現金,不用鎖死啲錢。

「現金寶」有港元及美元,港元「現金寶」沒什麼好注意,比定期靈活,可以隨時賣出取回現。如果是買美元「現金寶」,我建議要放超過四個月,就算港元是跟美元掛勾,但一買一賣還是有一些差價的,我們就以 7.75 - 7.85 這區間來算算,假設我們以 7.85 換一美元,之後一美元只能換回 7.75,這裏會有約 1.3% 的差價,放 4 個月的回報約 1.3%,所以放四個月以上才打和。


個人倉更新@2025-01-18

1) 平保 1000@44.375

2) 美元「現金寶」@3,000

3) 港元「現金寶」@100,000

Monday, July 6, 2020

賣貨 - 02318

02318
1000@79 on 2020-07-02
1000@85.35 on 2020-07-06

Sunday, November 8, 2015

半年定存得個吉

今年(15年)四月做左十萬人仔半年期定存,年息四利,剛到期,原本諗住賺番二千蚊利息,但因為人仔貶左值,換番港紙時比同當初換人仔個額仲要倒蝕多五十蚊,半年下來得個吉。

-完-

Tuesday, June 23, 2015

清袋 - 港鐵

今日清埋最後 500 股港鐵,而家一股都無。賣仔莫摸頭,但其實我係睇好港鐵的,不過係而家呢個時勢,有更好的選擇,所以賣出去搵其他更好的選擇。

今次同上次的賣價差唔多,上次係 37.75,今次就係

00066.HK@37.70 x 500 @2015.06.23

註:不過有樣野唔好,話說我係廿四孝老公,全部股票都用左太座個名,每次一買一賣佢會會收到 SMS,之後佢就會打來問咩事 T_T

Monday, April 13, 2015

同中人壽講拜拜

將以前月供的中人壽全部沽清,自己一股都無。

02628@40.0 x 1194@2015.04.13

睇番之前的供股記錄,由 2008 年 7 月開始月供,好似到 2009 底無再供,平均價約 29 元。賺得唔多,而且又才剛升市,按理應該再等一下會仲好。但我個人有點 feel uncomfortable,覺得國壽唔啱我,咁多年以來,佢本業一直無咩起色,今次升咁多只係因為 A 股升左好多,難得有機會,我情願放左佢,拿番啲資金,等機會入其他。況且我仲有平保係手,相對而言,平保俾我信心大好多,如果 A 股會繼續升,平保都會受惠。:)

Wednesday, April 8, 2015

賣 - 港鐵

原來花旗 upgrade 左佢地個系統,已經無儲倉費,而家仲可以係網上沽碎股,正﹗﹗ 

拿住隻港鐵都唔知做咩好,所以琴日先試一試沽左手上的碎沽。

00066.HK@37.75 x 110 @2015.04.09

排的時候個股價係經 38.30,低 0.55 成交。
仲有一手,睇下有無機沽埋佢唔駛煩 :)

Saturday, April 4, 2015

重新分配強職金

筆者到而家為止,轉左 5 份工,曾經有幾個強職金戶口,又中銀、又銀通、又匯豐,後來我就將全部強職金整合兩個戶口,一個匯豐,一個宏利。

匯豐係而家份工用開,所以一定要用,而用宏利的原因係因為老婆個保險經紀,佢拿到 mpf 牌,問我有無興趣轉過去,見佢好盡責,又唔會亂咁推銷,所以就轉過去。

早係上年約 8、9 月份,我將匯豐的強職金安排,由歐、美洲及中港股票,轉成現金加中港股票,而宏利則一直都是中華基金。原因是當時覺得歐美股已升了一段時間,而經濟則好似並沒有任何好轉。上月再次重新分配匯豐和宏利的 mpf 如下

30% x 歐洲
30% x 美洲
40% x 中港股票

原因是歐元貶值,如果好似日圓咁,股市應該會變得有排玩。中港股票則因為阿爺放水,正如好多人分分析所講,阿爺放水,但如果啲水流向國銀國企,可以話係無效果,為左刺激經濟,反而將股市向上推,做個勢出來,當人人見到股市有升無跌,必定入市,到時人人賺到錢,就會好捨得咁去鳩烏﹗


講開又講,匯豐個強職金表現真係垃圾到不得了…差到無朋友,反而宏利的表現唔差,起碼跟足個市﹗

Sunday, August 3, 2014

沽貨 - 中國人壽

1000@23.2 2014-07-31

呢手貨由 IPO (2003年12月18日) 揸到而家,超過十年。當時上市價是 3.59。正如我一直強調,一有機會我一定會賣走呢隻野。如果由上市計,回報是不錯的,十年有約 5 倍回報,即平均每年約 50%,如果係早幾年賣,回報會更好。但如果係睇近五年,佢來來去去都在 18 - 25 上落,而同時業績及派息都好唔理想,浪費了很多的機會。同一舊錢,如果用來買內銀已經有不錯的回報。

呢隻係我第一隻買的股票,想當初抽佢的原因無咩特別,當時咩都唔識(而家都係),只係知道佢個名有「中國」兩個字、係做保險的、仲要係中國的一哥,當時又勁吹保險係中國的前景會好好,而一手的洗費連四千都唔駛,所以都無咩考慮,就咁入票抽一手。

其實手上仲有一手多點點的月供中人壽等放,平均價約 29 元。

Friday, July 25, 2014

兼職費到手﹗﹗

今日終於收到兩個月前的兼職費,共兩萬元。事源早兩個月,有個朋友叫我幫手做寫 program,整個 project 附出的時間唔長,也不複雜,前後只用了十多天,可能更少,因為有些日子只使用了半天時間…嚴格來講,兼職的收入並唔係 "被動收入",所以我呢篇 blog 都只係 tag 左財富更新。

對呢兩萬,我有兩個想法。

第一,就是再加多少少錢再買入平保。如果番工有時間,其實平保幾好炒,我留意左平保一段時間,佢的上落區間一般係 58.00 - 62.00,低過 58 就入,高過 62 就賣,今日收市已經去到 64 元,有時忙都係一件好事來~ :-)

第二,將賺來的錢拿去買入黃金或白銀,我成日都覺得有閒錢可以用來買貴金屬,並唔係咩野對抗通漲,而係用來保存財富,近日金價正下調,看來是一個好時機。

Monday, March 17, 2014

再來入貨 3988

03988.HK@3.100

原本想賣鬼左隻港鐵…講左咁耐都未出手…已經無咩錢係手,但仲有幾間公司想買…點好 @_@

Friday, March 14, 2014

入貨 939、1398

可能低處未算低,但以息率睇 (扣左稅計同假設唔增加派息) 都有約 6%,所以入少少先。

00939@5.05
01398@4.40

Saturday, July 13, 2013

番大陸做定期

上年去左大陸間中行到開左個人民幣戶口,之後換左啲人民幣入去。雖然一直都知大陸銀行的利息高啲,但都無理到。到今年 7 月,終於的起心肝,番左去做一年定期,3.25% 年息。

香港呢邊某啲銀行好似比較高息,但睇清楚,原來只係限某類型戶口,例如建銀香港,要有出糧戶口,同時仲要係佢地的貴賓理財客戶,及有 100萬資產,才會有 5.25% 高息。其他的港銀,好多都係得 2.8% - 3%。自問無 100 萬人仔咁多,而且大陸有資金管制,每日拿錢番香港有限制,無可能成日番大陸拿錢番來,咁仲煩。

一年有 3.25% 我覺得已經唔錯,而家好多股票都係咁上下,當然,如果拿來買內銀仲和味,最少有5%,不過呢筆錢係應急錢,所以唔適合用來投資,而家當買債券。

:-)

Saturday, July 6, 2013

終於收到 Scottsdale 銀條

上個月買的 Scottsdale Silver {詳情請按此} 終於都送左來!!!
等左成一個月呀…陰公豬!!! (ಥ‸ಥ)

雖然時間係長左啲,但都算值得的,俾大家欣賞下!!

1 x 10oz Scottsdale Silver Hand Poured
不過正面的獅子有少少花左,這就是缺憾美!!

9 x 100gram Cast Silver Bar by Scottsdale
隻獅子 logo 真係型爆!!

全部加起來約 1.3 kg,好鬼重!!!

試過就咁拿起 5 條 100 gram 的 silver bar 係手,覺得都已經好重手,相比起 1kg,10oz 或者500gram 都適合於收藏!! 不過係香港,暫時只有 SIC 有 500gram umicore 銀條賣。

Sunday, June 30, 2013

2013.06 - 財富更新

2013.06.04:- 02318.HK 收取股息 HKD278.58
2013.06.05:- 00066.HK 收取股息 HKD299.4 (已扣 HKD30 手續費)
2013.06.08:- 向 Scottsdale Silver 購入左 1 條 10oz silver bar,及 9 條 100gram silver bar {詳細}
2013.06.11:- 04218.HK iBond,抽左兩手,派足兩手。我本人唔太願意抽 ibond,不過有人落 order 要抽,所以無計要跟。
2013.06.13:- 03988.HK,在 3.15 買入了 3,000 股。見佢股息都有 5 利幾,所以買多幾手收息。
2013.06.24:- 向金城金條購入左 1 條 1,000 gram 的 Heraeus 銀條 {詳細}

6 月底的最新財富佔比:-

00005:-    51.53%
00066:-      3.00%
00939:-    14.16%
01398:-      8.80%
02318:-      7.41%
02628:-      6.95%
03988:-      2.75%
04218:-      3.55% - ibond
silver:-        1.86%

Monday, June 24, 2013

入左條 Heraeus 1KG 銀條


日期: 2013-06-25
店鋪: 金城金條
類別: Heraeus .999 1KG 銀條
價值: HKD 5,400

見白銀價跌左幾日,又跌得咁勁,所以今日食午飯前打電話去金城金條到問有無賀利氏 (Heraeus) 1kg 銀條,接電話個靚仔把聲好有禮貌,佢話有貨,隨時上去都得,所以就係午飯時間行左去一轉。

可能係第一次去實店買白銀,所以好緊張。現場無點詳細睇條銀條,番到屋企拿出來欣賞,還不錯。只是看來有少少氧化,因為感覺上有啲黃黃地色,唔似其他金甲蟲咁影出來閃閃爍,似有層漠係到面到。搵左塊陳年抺銀布出來抺左幾下,好似都無咩用,唔知點搞好,其中一邊角有明顯黑色,好彩範圍唔太大。張單上面又唔記得叫靚仔寫番條銀條的 serial number 上去,唔知將來賣番俾佢有無影響。

不過整體感覺良好,但看來 1KG 是比較重了些,拿著它來行路覺得有些吃力  o(-`д´- 。)

睇來都係 500 gram 似合適啲。

白銀個價而家跌左咁多,可以唔駛急住再入貨,可以慢慢來~

講開又講,原來金城、利昌同 SIC 都係係嗰頭附近,下次可以行下過去都得~


Wednesday, June 12, 2013

成為銀甲蟲 - 向 Scottsdale 買入

終於做左銀甲蟲!!

係 2013.06.07,白銀價格大跌,去到 USD21.66/toz。就係呢一日,唔係,係呢一晚,我向 Scottsdale Silver 網購左下面的 silver bar,變成銀甲蟲:-

1 x 10oz Scottsdale Silver Hand Poured
9 x 100 Gram Cast Silver Bar by Scottsdale

講真,直接向佢地網購係唔抵的,除左匯率 (用 Paypal 已經貴一節) 外,你仲要計埋個運費先得 (運來香港要俾 USD70,最多可以運到 100oz),個溢價真係好高。當時睇番金城金條的賀利氏 1kg 銀條,其實只需要約 HKD5,8xx,而我今次全部的洗費,差唔多要成 HKD9,000。但無法,佢隻 {帶著皇冠的獅子} 令我著迷!!所以我忍唔住…最後都係買左!!

Booksilver 係佢地係香 Authorized Resller,其實 Booksliver 都有出售 Scottsdale Silver 的產品,分別有 1oz、10oz、100 oz 同 1kg,但可惜的係佢地出售的 Scottsdale Silver 靚得有啲過份,太過平滑,又反晒光,唔夠 raw,唔似白銀 (雖然真係白銀來),所以我就真接向 Scottsdale Silver 買。但我只會買一次,除非未來白銀個價係咁跌,跌到去 USD15,咁我就會考慮再買。

今次透過 email 跟 Scottsdale Silver 溝通,感覺良好,只是因為時差問題,很多時都需要一日時間才得到回覆。Scottsdale Silver 也不錯,她們主動提到 Booksilver 是她們香港的 Authorized Reseller,讓我跟 Booksilver 溝通,能不能直接拜託 Booksilver 代購,那便可以慳會運費。只是後來跟 Booksilver 聯系後,得到的答案是她們只提供 Scottsdale 的 1oz、10oz、100 oz 同 1kg 的銀條,沒有其他…即是說不能代購啦‥

還有要考慮的其中一點是貨品的質數,因為並沒有實物查看,所以一切都要倚靠 Scottsdale 的品質控制才行。

今次購買時的使用費如下:-
當時銀價約 USD 21.67/toz
運費: USD70
購買總金額: USD1007.25
購買重量 (換算回 troy oz): 約 38.9oz (900gram + 10oz)

平均價是: USD27.69/troy oz

"巧" 貴~ 一入即蝕 USD6.0/troy oz

=_______________=

但我還是看長線的…並不是因為我買貴了便說是長線,而是我本身也把白銀看成是我財富增值的一部份,我看的是 5 年或 10 年。而不是 1、2 年。

估計要等約 2-3 星期才能收到貨,收到貨後把銀條放上來給大家觀看 ^_^

如果有銀甲蟲對 Scottsdale Silver 的產品有興趣,睇下可唔可以就到一齊買,齊齊減輕個運費!!!

Wednesday, May 29, 2013

2013.05 - 財富更新

五月份投資活動如下:-

2013.05.07:- 00005.HK - 一直都以股代息,今日收到 61 股
2013.05.08:- 01288.HK - 按計劃在 3.85 時把手上的所有持股 (2000 股) 全部賣掉

手上的 02628 及 00066 還沒沽出,正尋找機會中‥原本 00066 是可以沽出的,但花旗個網上平台唔俾沽碎股…搞到要打電話…卻有困難…

5 月份的最新組合佔比:-

00005:-    54.09%
00066:-      3.19%
00939:-    16.09%
01398:-      9.75%
02318:-      8.13%
02628:-      7.50%
03988:-      1.25%

Tuesday, April 30, 2013

2013.04 - 財富更新

以下為我截至 2013.04 的組合佔比

00005:-    51.72%
00066:-      3.30%
00939:-    16.45%
01288:-      1.25%
01398:-      9.64%
02318:-      8.56%
02628:-      7.86%
03988:-      1.23%

會搵機會將 00066、01288 及 02628 賣掉,套回現金等待機會,可能會投入到中資銀行股,又或者會投入到黃金及白銀,還未有決定。