6700 元,正﹗
Wednesday, August 13, 2014
Monday, August 11, 2014
Sunday, August 3, 2014
沽貨 - 中國人壽
1000@23.2 2014-07-31
呢手貨由 IPO (2003年12月18日) 揸到而家,超過十年。當時上市價是 3.59。正如我一直強調,一有機會我一定會賣走呢隻野。如果由上市計,回報是不錯的,十年有約 5 倍回報,即平均每年約 50%,如果係早幾年賣,回報會更好。但如果係睇近五年,佢來來去去都在 18 - 25 上落,而同時業績及派息都好唔理想,浪費了很多的機會。同一舊錢,如果用來買內銀已經有不錯的回報。
呢隻係我第一隻買的股票,想當初抽佢的原因無咩特別,當時咩都唔識(而家都係),只係知道佢個名有「中國」兩個字、係做保險的、仲要係中國的一哥,當時又勁吹保險係中國的前景會好好,而一手的洗費連四千都唔駛,所以都無咩考慮,就咁入票抽一手。
其實手上仲有一手多點點的月供中人壽等放,平均價約 29 元。
呢隻係我第一隻買的股票,想當初抽佢的原因無咩特別,當時咩都唔識(而家都係),只係知道佢個名有「中國」兩個字、係做保險的、仲要係中國的一哥,當時又勁吹保險係中國的前景會好好,而一手的洗費連四千都唔駛,所以都無咩考慮,就咁入票抽一手。
其實手上仲有一手多點點的月供中人壽等放,平均價約 29 元。
Friday, July 25, 2014
兼職費到手﹗﹗
今日終於收到兩個月前的兼職費,共兩萬元。事源早兩個月,有個朋友叫我幫手做寫 program,整個 project 附出的時間唔長,也不複雜,前後只用了十多天,可能更少,因為有些日子只使用了半天時間…嚴格來講,兼職的收入並唔係 "被動收入",所以我呢篇 blog 都只係 tag 左財富更新。
對呢兩萬,我有兩個想法。
第一,就是再加多少少錢再買入平保。如果番工有時間,其實平保幾好炒,我留意左平保一段時間,佢的上落區間一般係 58.00 - 62.00,低過 58 就入,高過 62 就賣,今日收市已經去到 64 元,有時忙都係一件好事來~ :-)
第二,將賺來的錢拿去買入黃金或白銀,我成日都覺得有閒錢可以用來買貴金屬,並唔係咩野對抗通漲,而係用來保存財富,近日金價正下調,看來是一個好時機。
對呢兩萬,我有兩個想法。
第一,就是再加多少少錢再買入平保。如果番工有時間,其實平保幾好炒,我留意左平保一段時間,佢的上落區間一般係 58.00 - 62.00,低過 58 就入,高過 62 就賣,今日收市已經去到 64 元,有時忙都係一件好事來~ :-)
第二,將賺來的錢拿去買入黃金或白銀,我成日都覺得有閒錢可以用來買貴金屬,並唔係咩野對抗通漲,而係用來保存財富,近日金價正下調,看來是一個好時機。
Monday, July 21, 2014
Sunday, July 13, 2014
收息 - 匯豐控股 2014/01
收到 37 股,繼續以股代息!!
2013 年第 4 次股息,我收到約 70 股,今次 (2014 年第 1 次股息收 37 股。照咁計,假設收到的股息不變,一年收到約 160 股 (37股 x 3 + 70股),即兩年半便夠一手!!
2013 年第 4 次股息,我收到約 70 股,今次 (2014 年第 1 次股息收 37 股。照咁計,假設收到的股息不變,一年收到約 160 股 (37股 x 3 + 70股),即兩年半便夠一手!!
Saturday, July 12, 2014
Sunday, June 29, 2014
Thursday, June 5, 2014
德國賀利氏總部

難得到德國法蘭克褔出差,趁住有半天時間,去左哈瑙市(Hanau),聽聞係格林兄弟的故鄉,所以走去看看。去到除左睇到格林兄弟的銅像外,意外發現到賀利氏的招牌,離遠幾條街都見到,走近看看先知原來好大,對於我呢尐咁鐘意黃金白銀的人,一睇就知賀利出晒名啦,即時影多幾張相留念一下。
Subscribe to:
Posts (Atom)