Tuesday, December 15, 2015

辛苦搵來俾政府...

早幾日收到稅局張單,wtf...俾成三萬幾四萬蚊稅?!呢個數對好多人來講可能唔係咩野一回事,但對筆者來講真係好肉赤...係香港,個人稅只有父母供養、孩子供養、進修及慈善可以用來抵稅...但又可以扣到幾多?日日辛苦係咁加班為左咩?就係為左俾多啲稅政府囉...

- 完 -

Sunday, November 8, 2015

半年定存得個吉

今年(15年)四月做左十萬人仔半年期定存,年息四利,剛到期,原本諗住賺番二千蚊利息,但因為人仔貶左值,換番港紙時比同當初換人仔個額仲要倒蝕多五十蚊,半年下來得個吉。

-完-

Thursday, September 3, 2015

買貨 - 3988 中國銀行


10000@3.35

假設今年盈利無增長,派息一樣 (2014年派息 0.19 人仔) 以現假計人民幣兌港元,2015計約 0.23 港元,都有 6% 息!

Tuesday, August 18, 2015

買貨 - 0005 匯豐控股

手多多,入左一手匯控@67.2!!

雖然好多人都唔睇好匯控,但係今時今日呢一刻,個市就算未跌夠都應該差唔多。對比起內銀內險,突然間我覺得匯控更值得我去相信。

Thursday, July 16, 2015

收息 - 第三季

[13/08/2015] 今日收到銀行信,收到平保的末期息,仲有紅股!
      28/07/2015 平保14年末期息   ----- HKD 255.12

[01/08/2015] 今日收到銀行寄來的信,收到建行末期息,計埋中行末期息,九月去東京旅行的洗費有著落了 :-)

      30/07/2015 工行14年末期息   ----- HKD 4476.09
      29/07/2015 中行14年末期息   ----- HKD 2137.61
      24/07/2015 建行14年末期息   ----- HKD 6826.53
      17/07/2015 港鐵公司末期息   ----- HKD 370
      08/07/2015 匯豐控股 2015/01 ----- 42@73.619528 (股息)

Thursday, July 2, 2015

買貨 - 2318 平保

500@103

雖然阿爺日日跌,但我還是睇好平保!!

Tuesday, June 23, 2015

清袋 - 港鐵

今日清埋最後 500 股港鐵,而家一股都無。賣仔莫摸頭,但其實我係睇好港鐵的,不過係而家呢個時勢,有更好的選擇,所以賣出去搵其他更好的選擇。

今次同上次的賣價差唔多,上次係 37.75,今次就係

00066.HK@37.70 x 500 @2015.06.23

註:不過有樣野唔好,話說我係廿四孝老公,全部股票都用左太座個名,每次一買一賣佢會會收到 SMS,之後佢就會打來問咩事 T_T

Monday, April 13, 2015

中銀??だめ!!

唔係話佢的股票唔得,而係話佢的服務唔得!

連續兩日(13&14號)用中銀的櫃位服務,繁忙時段(1300 - 1400) 及非繁忙時段 (1100 - 1200)...老實講,真係慢到無朋友,我唔係以一間做標準,呢兩手日我去左三間分行,都只係開兩個櫃位俾一般服務 (睇來已成為標準),等超過三十分鐘...(靠),係我用咁多簡來講最慢的一間。

個股票交易系統仲嚇人,話說我以前係中銀做月供匯豐、平保同中人壽,除左月供,我從來都無用過中銀做買賣,早兩日見個市升得咁急,諗住清左隻中人壽,點知一 set 好價及確認後,係 portfolio summary 到即時無左成條中人壽紀錄,以為咁勁即時放到!原來唔係,仲排緊隊。我用過幾間唔同行 (匯豐、花旗、永隆) 都係顯示可供買賣數量,而唔係成條紀錄無左。不過佢都有好處的,月供股票佢講明可以用正價放,試過又真係得喎!但要自己 set 囉,老一輩的唔知識唔識呢 :)

同中人壽講拜拜

將以前月供的中人壽全部沽清,自己一股都無。

02628@40.0 x 1194@2015.04.13

睇番之前的供股記錄,由 2008 年 7 月開始月供,好似到 2009 底無再供,平均價約 29 元。賺得唔多,而且又才剛升市,按理應該再等一下會仲好。但我個人有點 feel uncomfortable,覺得國壽唔啱我,咁多年以來,佢本業一直無咩起色,今次升咁多只係因為 A 股升左好多,難得有機會,我情願放左佢,拿番啲資金,等機會入其他。況且我仲有平保係手,相對而言,平保俾我信心大好多,如果 A 股會繼續升,平保都會受惠。:)

Wednesday, April 8, 2015

賣 - 港鐵

原來花旗 upgrade 左佢地個系統,已經無儲倉費,而家仲可以係網上沽碎股,正﹗﹗ 

拿住隻港鐵都唔知做咩好,所以琴日先試一試沽左手上的碎沽。

00066.HK@37.75 x 110 @2015.04.09

排的時候個股價係經 38.30,低 0.55 成交。
仲有一手,睇下有無機沽埋佢唔駛煩 :)