Wednesday, July 8, 2020

重新檢示投資組合

趁最近有空,便整理一下手上的投資組合,把過去的投資紀錄重新輸入到 Excel 內,計算出每股的平均成本、已實現了的盈虧 (已收的股息及手續費等支出) 及未實現的盈虧 (就是投資成本跟現價的差距) ,同時把過去的日結單及月結單都 scan 成 PDF,方便儲存,把所有紙質結單都掉棄,一來可以把位置騰空出來,二來因為有太多 HDD 在手,不用感覺有點浪費。

整理過後,發覺手上的股票有的仍是賺,但也有蝕的,仲要係蝕超過 6 成,如果你有睇開我個 blog,你便知道我在說那隻股票了。過去幾年都有機會 (例如 2018 年) 可以把手上的股票趁高價賣出,可惜當時都沒有把心思放在投資,而且過去一直都認為投資是一種長期行為,所以便沒有太去理會。最近,這種長期心態有所轉變,長期投資不等於不去理會,是需要定期檢查手上的股票是否還值得持有,也都需要考慮投資環境及氣氛。

經檢查後,發覺是時候重整手上的組合。由七月初開始減持把某些股票。

Monday, July 6, 2020

賣貨 - 02318

02318
1000@79 on 2020-07-02
1000@85.35 on 2020-07-06

Sunday, July 5, 2020

網誌更新

很久沒有打開這網誌,原來已有超過五年沒有更新內容,最後一則在 2015 年。

過去幾年在忙很多事情,工作上的、個人的,最大的得著是明白任何事都不要強求,但不代表就此放棄,努力了便可以了,至於結果,可能會走向你希望的,也有可能走向你不願見到的。

也都學會一切由心,這不代表放肆,順著自己感受,那些能讓你舒服的,多做一點,那些讓你感到不舒服的,少做一點、遠離一點吧。

把這網誌的標題及網址都修改了,以反映現在的心態。


Tuesday, December 15, 2015

辛苦搵來俾政府...

早幾日收到稅局張單,wtf...俾成三萬幾四萬蚊稅?!呢個數對好多人來講可能唔係咩野一回事,但對筆者來講真係好肉赤...係香港,個人稅只有父母供養、孩子供養、進修及慈善可以用來抵稅...但又可以扣到幾多?日日辛苦係咁加班為左咩?就係為左俾多啲稅政府囉...

- 完 -

Sunday, November 8, 2015

半年定存得個吉

今年(15年)四月做左十萬人仔半年期定存,年息四利,剛到期,原本諗住賺番二千蚊利息,但因為人仔貶左值,換番港紙時比同當初換人仔個額仲要倒蝕多五十蚊,半年下來得個吉。

-完-

Thursday, September 3, 2015

買貨 - 3988 中國銀行


10000@3.35

假設今年盈利無增長,派息一樣 (2014年派息 0.19 人仔) 以現假計人民幣兌港元,2015計約 0.23 港元,都有 6% 息!

Tuesday, August 18, 2015

買貨 - 0005 匯豐控股

手多多,入左一手匯控@67.2!!

雖然好多人都唔睇好匯控,但係今時今日呢一刻,個市就算未跌夠都應該差唔多。對比起內銀內險,突然間我覺得匯控更值得我去相信。

Thursday, July 16, 2015

收息 - 第三季

[13/08/2015] 今日收到銀行信,收到平保的末期息,仲有紅股!
      28/07/2015 平保14年末期息   ----- HKD 255.12

[01/08/2015] 今日收到銀行寄來的信,收到建行末期息,計埋中行末期息,九月去東京旅行的洗費有著落了 :-)

      30/07/2015 工行14年末期息   ----- HKD 4476.09
      29/07/2015 中行14年末期息   ----- HKD 2137.61
      24/07/2015 建行14年末期息   ----- HKD 6826.53
      17/07/2015 港鐵公司末期息   ----- HKD 370
      08/07/2015 匯豐控股 2015/01 ----- 42@73.619528 (股息)

Thursday, July 2, 2015

買貨 - 2318 平保

500@103

雖然阿爺日日跌,但我還是睇好平保!!

Tuesday, June 23, 2015

清袋 - 港鐵

今日清埋最後 500 股港鐵,而家一股都無。賣仔莫摸頭,但其實我係睇好港鐵的,不過係而家呢個時勢,有更好的選擇,所以賣出去搵其他更好的選擇。

今次同上次的賣價差唔多,上次係 37.75,今次就係

00066.HK@37.70 x 500 @2015.06.23

註:不過有樣野唔好,話說我係廿四孝老公,全部股票都用左太座個名,每次一買一賣佢會會收到 SMS,之後佢就會打來問咩事 T_T